Wrzesień 23, 2017, 03:41:24 pmNajnowszy użytkownik: DenySon

Autor Wątek: Podanie - Fredski  (Przeczytany 422 razy)

Fredski

• Nowy
Podanie - Fredski
« dnia: Styczeń 03, 2017, 10:34:29 pm »
Adam

35 lat

COSA znalazlem przez Google

Jesli chodzi o gre Arma3 to jestem nowicjuszem, aczkolwiek interesuje sie tematyka wojskowa, przeczytalem sporo ksiazek na temat NAVY SEALS i OS walczacych w wietnamie. Po zglebieniu sie w kilka godzin materialow video na youtube (szczegolnie kanal OperatorDrewski i Leutin - bodajze) Arma3 bardzo mnie zainteresowala, udalo mi sie przejc okolo 10 misji kampanii.

Nie jestem pewien jaka jest roznica miedzy Grupa Bojowa a Grupa Zabezpieczenia (zakladam, ze chodzi bardziej o ilosc dni kiedy mozna grac) dlatego na chwile obecna jestem zainteresowany dolaczeniem do grupy w ktorej potrzebni sa ludzie.

Arma3 Apex okolo 10 misji z kampanii, glownie jako piechociarz.

Nie bylem w zadnych grupach lub klanach do tej pory.

O sobie słów kilka:
Coz mam 35 lat i od pewnego czasu dosc mocno zastanawialem sie co dalej robic w tematyce gier. Glownie gralem w WoWa ale od 3 mcy odkad zlozylem sobie PCta zaczalem grac w BF4 a ostatnio w Arma3 Apex. Ta ostatnia gra ma szanse na przyciagniecie mnie na dluzej, gdyz rozwazalem juz porzecenie gier. Poza tym hobby, jestem mezem, ojcem, lubie chodzic po gorach. Nie mieszkam w Polsce juz od 10 lat i powrotu nie planuje :)
Potwierdzam, że zapoznałem się z TYM tematem, oraz akceptuje ZASADY panujące podczas wspólnych gier w grupie COSA. - TAK.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2017, 07:09:10 pm wysłana przez Modry »

Artur

• Sztab COSA.
  • *
    • COSA
Odp: Podanie - OperatorFredski
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2017, 10:41:20 pm »
Witaj Fredski,

Zapraszam Cię na rozmowę na tsa jutro w godzinach 1900 - 2000. Szukaj mnie (Artur) lub Modrego.

Pozdr
"Śpieszmy się kochać rekrutów, tak szybko odchodzą."

Pierwsza zasada SF: zawsze staraj się wyglądać zajebiście.
Druga zasada SF: Postaraj się nie zgubić.